14/5/07

Qui és aquesta?



Si algun dia llegiu això (em refereixo al blog) teniu moltes possibilitats de ser desconeguts de la xarxa. Per tant, suposo que us preguntareu (sentireu curiositat, no?) qui sóc i de qui són aquests peus!
Doncs bé, aquests peus són els meus (per cert, un 41 de peu! no està malament, oi?!) i la foto està feta a Egipte on aquest estiu, després d'una ruptura sonada, vaig anar a passar uns dies amb una de les millors persones que conec, la meva amiga Anna!
L'Anna és un sol, ens vam conèixer el primer dia de la facultat (la de Biblioteconomia i Documentació) fa més de 6 anys i va ser la meva companya de viatge aquest últim agost. Ella no va voler anar a Andalusia perquè hi feia massa calor i vam anar a petar a Egipte, que dius calor a Egipte? NO! que vaa!!
A poc a poc ja us aniré explicant (o li explicaré al blog) més cosetes.